Конспект уроку зарубіжної літератури для 5 класу. Контрольна робота на тему:"Природа і людина"
5 клас Зарубіжна література
Урок № Дата:20.12.18
Тема: Контрольна робота на тему «Природа і людина»
І варіант
Початковий рівень
1. Опис природи у художньому творі – це…
А) метафора; Б) епітет; В) пейзаж.
2. Пронизливий вітер, мовчазні вершини гір, гомінка річка – це…
А) метафори; Б) епітети; В) пейзаж.
3. Рима і ритм – це необхідні складові …
А) тексту; Б) вірша; В) художнього твору.
4. Ернест Сетон-Томпсон – це … письменник.
А) канадський; Б) німецький; В) англійський.
5. «Коли зима в мовчання крижане заковує поля...» Це рядки з вірша:
А. «Про коника та цвіркуна»; Б. «Нічна пісня подорожнього»;
В. «Задзвени із глибини…»
6. Вживання слів в переносному значення за подібністю ознак чи явищ-це
А) метафори; Б) епітети; В) пейзаж.
Середній рівень
7. Встановіть відповідність (1 б.)
1. «Він скрутився біля моїх ніг так, що мені було
Дуже незручно» А) Джон Кітс
2. «Вітрець не лине в імлі нічній…» Б) Генріх Гейне
3. «А стомиться – стихає на часок у затінку стебла…»В) Е. Сетон-Томпсон
4. «Линь, дзвени, знайди той дім» Г) Й.В. Гете
8. Визначте тему і основну думку оповідання «Снап».
Достатній рівень
9. Наведіть по 2 своїх приклади епітетів та метафори для художніх творів.
Високий рівень
10. Охарактеризуйте Снапа.
ІІ варіант
Початковий рівень
1.Оповідання Е. Сетона-Томпсона «Снап» увійшло до книжки:
А) «Маленькі дикуни»; Б) «Тварини-герої»; В) «Життя в природі»
2. Головною думкою вірша Й.В Гете «Нічна пісня подорожнього» є гармонія
А) Людини і тварини; Б) Людини й Бога; В) Людини та природи
3. «…Він поймає гори й доли, На стернях довгих ведучи танок,…». Це рядки з вірша:
А) «Про коника та цвіркуна»; Б) «Нічна пісня подорожнього»;
В) «Задзвени із глибини…»
4. У вірші Г.Гейне «Задзвени із глибини…» ліричний герой звертається до:
А) Весняного вітерцю; Б) Ясного сонечка; В) Пісеньки весни.
5. Художнє означення-це:
А) метафора; Б) епітет; В) пейзаж.
6. Листячко перешіптувалося, ніч заглядала у віконце, хмари бігали одна за одною – це…
А) метафори; Б) епітети; В) пейзаж.
Середній рівень
7. Упізнайте митця за фактами біографії й творчості. Напишіть його ім’я.
Він народився на півночі Англії, багато років жив у Північній Америці, добре знав цей край, любив його природу, мешканців цієї землі. Змалку навчився стежити за світом природи, вів щоденник своїх спостережень, куди занотовував побачене. Останні роки прожив у будинку, який називав «Фортецею», де писав свої книжки про тварин. Окрім того, створив перший підручник для бойскаутів.
8. Визначте тему і основну думку вірша Гете «Нічна пісня подорожнього».
Достатній рівень
9. Установіть відповідність між художнім образом і твором.
Художній образ
1. Стерня
2. Нічна тінь
3. Дім у саду
4. Вовк
Твір
А «Доміно»
Б «Снап»
В «Про коника та цвіркуна»
Г «Нічна пісня подорожнього»
Д «Задзвени із глибини…»
Високий рівень
10. Охарактеризуйте господаря Снапа.
www.blogger.com
Урок № Дата:20.12.18
Тема: Контрольна робота на тему «Природа і людина»
І варіант
Початковий рівень
1. Опис природи у художньому творі – це…
А) метафора; Б) епітет; В) пейзаж.
2. Пронизливий вітер, мовчазні вершини гір, гомінка річка – це…
А) метафори; Б) епітети; В) пейзаж.
3. Рима і ритм – це необхідні складові …
А) тексту; Б) вірша; В) художнього твору.
4. Ернест Сетон-Томпсон – це … письменник.
А) канадський; Б) німецький; В) англійський.
5. «Коли зима в мовчання крижане заковує поля...» Це рядки з вірша:
А. «Про коника та цвіркуна»; Б. «Нічна пісня подорожнього»;
В. «Задзвени із глибини…»
6. Вживання слів в переносному значення за подібністю ознак чи явищ-це
А) метафори; Б) епітети; В) пейзаж.
Середній рівень
7. Встановіть відповідність (1 б.)
1. «Він скрутився біля моїх ніг так, що мені було
Дуже незручно» А) Джон Кітс
2. «Вітрець не лине в імлі нічній…» Б) Генріх Гейне
3. «А стомиться – стихає на часок у затінку стебла…»В) Е. Сетон-Томпсон
4. «Линь, дзвени, знайди той дім» Г) Й.В. Гете
8. Визначте тему і основну думку оповідання «Снап».
Достатній рівень
9. Наведіть по 2 своїх приклади епітетів та метафори для художніх творів.
Високий рівень
10. Охарактеризуйте Снапа.
ІІ варіант
Початковий рівень
1.Оповідання Е. Сетона-Томпсона «Снап» увійшло до книжки:
А) «Маленькі дикуни»; Б) «Тварини-герої»; В) «Життя в природі»
2. Головною думкою вірша Й.В Гете «Нічна пісня подорожнього» є гармонія
А) Людини і тварини; Б) Людини й Бога; В) Людини та природи
3. «…Він поймає гори й доли, На стернях довгих ведучи танок,…». Це рядки з вірша:
А) «Про коника та цвіркуна»; Б) «Нічна пісня подорожнього»;
В) «Задзвени із глибини…»
4. У вірші Г.Гейне «Задзвени із глибини…» ліричний герой звертається до:
А) Весняного вітерцю; Б) Ясного сонечка; В) Пісеньки весни.
5. Художнє означення-це:
А) метафора; Б) епітет; В) пейзаж.
6. Листячко перешіптувалося, ніч заглядала у віконце, хмари бігали одна за одною – це…
А) метафори; Б) епітети; В) пейзаж.
Середній рівень
7. Упізнайте митця за фактами біографії й творчості. Напишіть його ім’я.
Він народився на півночі Англії, багато років жив у Північній Америці, добре знав цей край, любив його природу, мешканців цієї землі. Змалку навчився стежити за світом природи, вів щоденник своїх спостережень, куди занотовував побачене. Останні роки прожив у будинку, який називав «Фортецею», де писав свої книжки про тварин. Окрім того, створив перший підручник для бойскаутів.
8. Визначте тему і основну думку вірша Гете «Нічна пісня подорожнього».
Достатній рівень
9. Установіть відповідність між художнім образом і твором.
Художній образ
1. Стерня
2. Нічна тінь
3. Дім у саду
4. Вовк
Твір
А «Доміно»
Б «Снап»
В «Про коника та цвіркуна»
Г «Нічна пісня подорожнього»
Д «Задзвени із глибини…»
Високий рівень
10. Охарактеризуйте господаря Снапа.
www.blogger.com
0 коммент.