Календарне планування уроків зарубіжної літератури для 11 класу (рівень стандарту).
11 клас
(рівень стандарту)
№ з/п
|
Дата
|
Тема
|
Теорія літератури
|
Примітки
|
1.
|
|
Загальна
характеристика розвитку літератури першої половини ХХ ст. Авангардизм в літературі. Доля реалізму.
Елітарна та масова культура
|
|
|
2.
|
|
РМ
1 (п) Складання тез за
темою «Авангардизм 1910—20-х років і здійснювана ним «революція в мистецтві» (за підручником)
|
|
|
3.
|
|
Ф. Кафка. Загальна
характеристика творчості. Концепція світу та людини в оповіданні «Перевтілення».
|
|
|
4.
|
|
Проблема метафоричного
світобачення в оповіданні «Перевтілення». Символічність образного світу твору. Вплив Ф. Кафки
на розвиток всесвітньої літератури
|
|
|
5.
|
|
Дж.Джойс — видатний
ірландський письменник-модерніст. Характерні риси його творчості та їх утілення в психологічному
есе «Джакомо Джойс»
|
|
|
6.
|
|
РМ 2 (у) Психологічне есе «Джакомо Джойс», його автобіографічний характер
|
|
|
7.
|
|
КР 1 Творчість
Ф.Кафки, Д.Джойса
|
|
|
8.
|
|
М.Булгаков — видатний
російський письменник. Булгаков і Київ. «Майстер
і Маргарита». Особливості
композиції твору
|
|
|
9.
|
|
Проблематика та характеристика головних
образів роману
|
|
|
10.
|
|
Воланд і його почет.
«Магічний реалізм» у творі.
|
|
|
11.
|
|
Глибинні зрушення в
поезії ХХ ст. Модернізм і основні течії європейської поезії ХХ ст. Поезія Р.М.Рільке та Ґійома Аполлінера.
|
|
|
12.
|
|
«Срібна доба»
російської поезії, її авангардистські та модерністські течії. Поезія О.Блока та Анни Ахматової.
|
|
|
13.
|
|
Виразне читання напам’ять
|
|
|
14.
|
|
ПЧ 1. І.Бунін. «Легке дихання»
|
|
|
15.
|
|
КР 2 Контрольний твір за творами М.Булгакова та
поезіями Р.М.Рільке та Ґійома Аполлінера, О.Блока
та Анни Ахматової
|
|
|
16.
|
|
Підсумковий урок
|
|
|
17.
|
|
Особливості літературного процесу другої
половини ХХ ст.
|
|
|
18.
|
|
Б.Брехт — видатний німецький
письменник. «Епічний театр» Б.Брехта, його теоретичні засади та творча практика.
Проблематика та художні особливості п’єси «Життя Галілея». Неоднозначність образу Галілея. Інтелектуальний
характер драми
|
|
|
19.
|
|
РМ 3
(п) Розгорнута
відповідь на питання «Чи актуальні нині проблеми відповідальності вченого за
свої відкриття, поставленні у п’єсі «Життя Галілея» Б.Брехта?»
|
|
|
20.
|
|
А.Камю — видатний
французький письменник. Камю і екзистенціалізм. «Чума» — антифашистський роман-притча.
Філософський сенс притчі про чуму
|
|
|
21.
|
|
РМ 4
(у) Характеристика
основних образів твору. Проблема вибору в творі.
|
|
|
22.
|
|
Е.Хемінгуей — видатний
американський письменник. «Старий і
море» — повість-притча про людину. Образ Сантьяго. «Життєподібний» сюжет і
філософсько-символічний зміст повісті. Місце Гемінґвея в американській і
всесвітній літературі
|
|
|
23.
|
|
Г.Ґарсіа Маркес — відомий
колумбійський письменник, лауреат Нобелівської премії.
|
|
|
24.
|
|
Органічне
поєднання буденного й
фантастичного як характерні риси «магічного реалізму» в оповіданні «Стариган із крилами»
|
|
|
25.
|
|
Зустріч
людей із янголом, її символічний сенс. Трагікомічне зображення ставлення
людей до дива
|
|
|
26.
|
|
КР
3. Контрольний твір за творами Е.Хемінгуея, Г.Г.Маркеса
|
|
|
27.
|
|
Література
постмодернізму та її характерні ознаки. Особливості сучасного літературного
процесу та його найяскравіші
постаті
|
|
|
28.
|
|
М.Павич — сербський
письменник-постмодерніст.
|
|
|
29.
|
|
Утілення
в оповіданні «Дамаскин» рис постмодернізму
|
|
|
30.
|
|
Використання
фактів візантійської та поствізантійської культури («віртуальний історизм»)
як характерна ознака творчості
М.Павича
|
|
|
31.
|
|
ПЧ 2. П.Зюскінд «Запахи»
|
|
|
32.
|
|
КР 4. Література постмодернізму. Творчість
М.Павича
|
|
|
33.
|
|
Узагальнення
та систематизація вивченого. Найвидатніші здобутки світової літератури доби
Античності, Середньовіччя, Відродження, ХVII і ХVIIІ ст, а також ХІХ ст (доба романтизму)
|
|
|
34.
|
|
Найвидатніші
здобутки світової літератури ХІХ ст. (доби реалізму та раннього модернізму),
а також ХХ — початку ХХІ ст.
(у т.ч. сучасного літературного процесу)
|
|
|
35.
|
|
Підсумковий урок
|
|
|
0 коммент.